MB-WEB.nl © 2011 • Privacy Policy • Terms of Use • Contact

 

Recente Projecten

 

• Eudia's Hairstyle »

Virtuele kapsalon / webshop met unieke producten in Nederland voor black hair.

 

• Tiara's & Pink»

Lieve webshop voor Thema parties (voor meisjes / tieners), Kraamfeesten en Luiertaarten.

 

• Calebs Giftshop »

Stijlvolle webshop voor al uw (christelijke) cadeau artikelen.

 

• Kapsalon de Dam »

Digitaal uithangbord voor professionele haarbehandeling.

 

 KvK 52311236

 

 

 

Wat verwacht Marcel Bruggeman WEB-development van u als klant?

 

 

U bent vanzelfsprekend kritisch in de keuze van de ontwikkelaar aan wie u de opdracht tot het realiseren van uw online succesformule wilt geven.

Aan de andere kant hebben wij geen gebrek aan werk, dus moet uw opstelling en opdracht voor ons aan een aantal voorwaarden voldoen, willen we tot een prettige samenwerking kunnen komen.

 

Dus wat verwachten wij van u?

 

Een coöperatieve geest

 

Iemand met een niet meewerkende geest zal hun begroting of schema's niet openbaar willen maken. Hij zal niet onmiddellijk antwoorden op vragen, zal termijnen afblazen, enz. In extreme gevallen kan iemand met een niet meewerkende geest een belediging zijn voor u en uw diensten. Het spreekt vanzelf dat een dienstverlener niet graag met dit soort klanten werkt.

 

 

Het vermogen om helder en bondig te zijn

Een onvermogen om duidelijk te maken wat je bedoelt - in andere woorden, dubbelzinnig of vaag zijn in uw verzoeken - ruikt naar een geld-verliezer voor een dienstverlener. Tijd is geld en herwerken veroorzaakt door misverstanden is iets dat dienstverleners willen vermijden. Als u hierop lijkt, zal de dienstverlener u meer doorbelasten of weigeren met u samen te werken.

 

Een win-win-houding

 

Het tegenovergestelde van een win-win-houding is een houding van verontwaardiging over het betalen van een dienstverlener. Bijvoorbeeld klagen over de prijs ( "maar het is slechts een paar regels code!"). Bagatelliseren van het werk in plaats van betrokken zijn ("Dat lijkt heel simpel, dus het moet niet veel kosten"). Klanten zoals deze zijn niet leuk om voor te werken en succesvolle dienstverleners - die hebben een keuze van de klanten - zal dit zeker vermijden.

 

If you pay peanuts you get monkeys!

 

Het mooie van de prijs is dat het een feedbackmechanisme is. Als een goed lopend bedrijf u een, in uw ogen wellicht, hoger tarief aanbiedt dan u initieel had bedacht, dan moet u zich wellicht goed afvragen waarom dat bedrijf toch zo'n succes heeft en vele klanten toch hun keuze laten vallen op dat bedrijf. Bedenk dat goedkoop vaak duurkoop is. Wellicht zijn de initiele projectkosten ergens anders veel lager, maar betaalt u later de hoofdprijs omdat het project niet op de juiste manier is geïmplementeerd en u dus achteraf hoge kosten moet maken om de boel alsnog op te knappen.

 

 

 

 

Prettig en vlot samen tot uitstekende prestaties komen bespaart ons tijd en u geld.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Een web-project tot een succes maken kan alleen als er een goede samenwerking van alle betrokken partijen is. Daarom vind u hiernaast een beeld van wat wij van u als opdrachtgever verwachten.

 

 

Alleen wanneer we duidelijk en helder naar elkaar toe zijn is het voor ons mogelijk om snel en efficiënt te kunnen werken. En dat is de factor die voor beide partijen mede het succes bepaald.